22
Ιαν

Μουσταλευριά

Η θρεπτική αξία της μουσταλευριάς είναι ιδιαίτερα υψηλή, τόσο εξαιτίας των αντιοξειδωτικών που υπάρχουν στα σταφύλια, όσο και λόγω των συστατικών των προϊόντων που συχνά την συνοδεύουν (σουσάμι, κανέλα, καρύδια).

Υλικά

8 κούπες μούστο
2 κούπες αλεύρι για όλες τις χρήσεις (8 κουταλιές της σούπας μεγάλες) κοσκινισμένο
1 ½ κούπα καρύδια χοντροκομμένα
1 κούπα καρύδια σκόνη
1 κουταλιά κανέλα σκόνη

 

Εκτέλεση

1. Σε μία φαρδιά κατσαρόλα ρίχνουμε το μούστο και το αλεύρι και βράζουμε σε μέτρια φωτιά μέχρι να δέσει ανακατεύοντας συνεχώς και καλά για να μην κολλήσει στην κατσαρόλα και να μην δημιουργηθούν σβολάκια.
2. Ο καλύτερος τρόπος για να αποφύγουμε τα σβολάκια είναι να χτυπήσουμε στο μίξερ τα υλικά, πριν τα βάλουμε στη φωτιά.
3. Στη συνέχεια κατεβάζουμε το μείγμα από τη φωτιά και ρίχνουμε τα χοντροκομμένα καρύδια. Σερβίρουμε σε μπολάκια τα οποία έχουμε πασπαλίσει με κανέλα και καρύδι σκόνη.
4. Πασπαλίζουμε την επάνω πλευρά με κανέλα και καρύδι και αφήνουμε να κρυώσει.
5. Ο μούστος πρέπει να είναι καθαρισμένος με στάχτη και να έχει βράσει 20 ’ για να γλυκάνει.

Καλή σας απόλαυση!